Druhá - Ako vznikla Rezovka

26.04.2013 19:01

 

Pôvodná Rezovka – predchodkyňa tej dnešnej – vznikla myslímže v roku 2010, potom čo zo stránky rez.sk zmizla odkazovka, ktorá tam viac rokov fungovala. „Náhodou“ som zistil, že spomínaná odkazovka nezmizla úplne, len prešla do „ilegality“ vo forme podstránky, na ktorú neupozorňoval žiaden link (ale ujo Google to našiel). Tak som to chýbajúce upozornenie na nové umiestnenie odkazovky vyrobil ja a to v podobe Rezovky (s rovnakým designom ako je ten dnešný).

Až do konca februára 2013 Rezovka sporadicky informovala o technických novinkách spojených s fungovaním stránky rez.sk (rezbb.sk). Niekedy vo februári 2013, „objavil“ Rezovku Martin Drienko a prišiel s nápadom, aby slúžila ako odkazovka „kde tí, čo nemajú prístup na fejsbukovskú skupiu Boží ľud, môžu spokojne diskutovať, žehnať si a riešiť naše spoločné, ale aj svoje vlastné problémy a úskalia života“. Tak sa aj stalo a začiatkom marca 2013 sme Rezovku reštartovali.

Takto sa sformovala dnešná podoba Rezovky. Dúfam, že ma nenecháte pri jej formovaní takmer samotného ... Veď som Vám už naznačil, že potrebujem pomoc :-)

 

Tomáš Chorvát - admin Rezovky

 

Vyhľadávanie